Evde Fizik Tedavi Hizmetleri

Evde fizik tedavi kliniğe gelmekte güçlük çeken ya da iş koşulları nedeniyle, çalışma saatlerinin uyum problemi nedeniyle klniiğe gelemeyen bireylere hizmet vermek amacıyla tamamen manuel terapi , myofacial kas gevşetmeleri , trigger point uygulamaları , graston ile kas uyumunu ve entegrasyonunu sağlamayı ve hyper uygulaması ile kasa son halini vermeyi kapsayan sonrasında hastanın hangi egzersizleri uygulması gerektiği konusunda bilgi ve becerilerini arttırmayı sistemsel biçimde yaşam kalitesini yükseltmeyi hedefleyen bir tedavi biçimidir. Global toplumlarda konfor alanı açısından en çok tercih edilen ve süreklilik adına şehirlerin karmaşasından kurtulmak isteyen bireyler kendi ev konforu alanında kas ağrısı , spazmlari, kronik hastalıklar (ms , fibromiyalji , inme, fıtık vb )nörolojik vakaların tümünde egzersiz , denge ve koordinasyon sistemini kurmayı sağlayan bir tedavi biçimi olarak hizmet vermekteyiz .

Evde Fizyoterapi Uygulamaları Hangi Hastalıkları Kapsar?

• Omurilik yaralanmaları, felçler
  • Nörolojik Rehabilitasyon, MS (multiple skleroz), parkinson, kas hastalıkları vb.
  • Romatoid artrit, Ankilozan spondilit, Fibromiyalji,
  • Bel, boyun, kol, el, bilek ağrıları (fıtıklar, sinir sıkışmaları, tenisçi dirseği vb.)
  • Ayak ile ilgili hastalıklar ( taban problemleri, topuk dikeni, hallux valgus,)
  •  Eklem kireçlenmeleri, kemik erimeleri
  • Zorlanmaya bağlı tendinit, eklem ve kas tedavileri
  • Ortopedik Rehabilitasyon (ameliyat sonrası protezler, kırıklar, menisküs, bağ hasarları)
  • Sporcu yaralanmaları
  • Kas yırtılmaları, eklemde hareket kısıtlılığı
  • Solunum terapileri
  • Kulak çınlaması
  • Diz problemleri

Avantajları :

VitoPİA fizik tedavi ve evde sağlık hizmetleri; alanın da deneyimli kurum ve kuruluşlar aracılığla  koordineli bir biçimde çalışmayı sağlar.

• Tedavi de ve terapi de alanında uzman ve sorumluluk alan bireyler tarafından tedavi görülür.
  • Ev ortamının konforundan yararlanılır.
  • Hastanede veya bir merkezde planlanacak tedavi seanslarına göre zaman planlaması, ulaşım gibi hastayı zorlayacak adımları ortadan kaldırılmasını sağlar.
  • Fizyoterapist ve hastanın istedikleri saatlerde randevulaşarak özel hizmet almasına olanak tanır.
  • Tedaviye odaklanılması ve bu sayede tedavide daha hızlı ilerleme sağlanması.
  • Aile yakınlarını tedaviye dahil ederek, evde fizyoterapi seansları dışında kalan günlerde, tekrarlanması istenilen hareketlerin kişi üzerinde devamlılığı sağlanır.

Fizyoterapist hasta ile alakalı bütün durumlardan sorumluluk bilinci ile hareket ederek hasta yakınlarına gerekli özeni gösteri bu sayede mental, psikoloiik , sosyal yönden iyilik hali oluşturur.

Evde Fizik Tedavi Uygulamaları

• Manuel terapi
  • Trigger point uygulaması
  • Graston uygulaması ,
  • Myofacial gevşeme
  • Hekim gözleminde kuru iğne ve akupunktur uygulamaları
  • Solunuım egzersizi
  • Cupping terapi
  • Kuvvetlendirme egzersizi
  • Mat pilates
  • Gevşeme egzersizleri
  • Denge egzersizi
  • Koordinasyon egzersizleri

Evde fizik tedavi uygulamalarımızda;

Fizik tedavi hekiminin kapsamlı değerlendirmesi,
Tedavi programının belirlenmesi,

Sorumlu fizyoterapistin değerlendirmesi,

Hasta ve hasta yakınına tedavi konusunda bilgilendirme yapılması

Tedavinin hangi bölgelerde ne kadar işlevsel olabileceğinin izah edilmesi

Ailenin de katılabileceği sorumluluk alanı oluşturulması
Sorumlu fizyoterapistin ilgili fizyoterapist ile hastanın önceliklerini ve kişisel hedeflerini temel alarak becerileri ailesi ile birlikte geliştirmeye ve işlevsel becerileri en üst düzeye çıkarmak için özelleştirilmiş egzersiz ve tedavi  planı belirlenmesi,
Tedaviye başlanılmasını takiben belirli aralıklarla sorumlu terapist ve/veya hekim;

hastanın fiziksel, psikolojik ve sosyal iyilik halini ve çevresel faktörlerini değerlendirerek ilerlemeyi takip eder.

Bizi neden tercih etmelisiniz ?

• İşlevsel
  • Bilgilendirici
  • Koordine
  • Güvenilir
  • Uzman kadro
  • Uygun program
  • Evde sağlık konusuındaki deneyim
  • Aile ile kontakt kurmak
  • Profesyonel yaklaşım

Her hasta ile sorunlarına yönelik tedavi formatı sunmayı amaçlamaktayız.